פרסום בפייסבוק

 פוסט זה מתעמק בעולם הפרסום בפייסבוק, ומספק מדריך אולטימטיבי לעסקים להשיג המרות טובות יותר והצלחה במאמצי השיווק שלהם. עם התמקדות במסחר אלקטרוני ומדידת הצלחה, הפוסט חולק טיפים ואסטרטגיות חשובות לאופטימיזציה של עותק מודעה, שימוש בפיקסל של פייסבוק ובחירת חברת השיווק הדיגיטלית הנכונה. בנוסף, נדון בחשיבות של מחקר מתחרים והצלחות מוכחות בתעשייה.

אז לפני שבאמת נתחיל קצת מספרים

 נתונים על פייסבוק

משתמשים פעילים: לפייסבוק היו יותר מ-2.8 מיליארד משתמשים פעילים בחודש ברחבי העולם נכון לרבעון השני של 2021, מה שהופך אותה לפלטפורמת המדיה החברתית הגדולה ביותר מבחינת בסיס המשתמשים.

שימוש בסלולר: חלק ניכר ממשתמשי פייסבוק ניגשים לפלטפורמה באמצעות מכשירים ניידים. למעשה, נכון לספטמבר 2021, כ-98% מהמשתמשים הפעילים של פייסבוק ניגשו לפלטפורמה באמצעות מכשירים ניידים.

דמוגרפיה של משתמשים: לפייסבוק יש בסיס משתמשים מגוון מבחינת דמוגרפיה. בעוד שהחלוקה הספציפית עשויה להשתנות בין אזורים, פייסבוק משמשת אנשים בגילאים שונים, מגדרים ומיקומים שונים. יש לו טווח גלובלי רחב, מה שהופך אותו לפלטפורמה יעילה לעסקים למיקוד למגוון רחב של קהלים.

זמן בילוי: משתמשי פייסבוק מבלים זמן ניכר בפלטפורמה. על פי דיווח של eMarketer, נכון לשנת 2020, הזמן היומי הממוצע שהשקיעו בפייסבוק על ידי משתמשים ברחבי העולם היה בסביבות 34 דקות.

הכנסות ממודעות: עסקי הפרסום של פייסבוק מניבים הכנסות משמעותיות. ברבעון השני של 2021 דיווחה פייסבוק על הכנסות מפרסום של למעלה מ-28 מיליארד דולר, מה שמעיד על יעילות הפלטפורמה כערוץ פרסום לעסקים.

מעורבות: פייסבוק מציעה תכונות שונות של מעורבות, כגון לייקים, תגובות ושיתופים. תכונות אלו מאפשרות למשתמשים ליצור אינטראקציה עם תוכן ולתקשר עם מותגים ועסקים. רמות המעורבות משתנות בהתאם לסוג התוכן והקהל, אך תוכן איכותי ומרתק נוטה ליצור יותר אינטראקציות.

באנר הנעה לפעולה TouilDigital

המדריך האולטימטיבי לפרסום בפייסבוק: מה סוד ההצלחה?

פייסבוק הפכה לאחת מפלטפורמות הפרסום החזקות ביותר הקיימות כיום. היא מתגאה בכלמעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים, מה שהופך אותו לרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם. עם זאת, עם כל כך הרבה עסקים שמתחרים על תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים בפייסבוק, זה יכול להיות מאתגר להתבלט מהקהל. לכן חיוני שתהיה לך אסטרטגיה מוצקה כדי להבטיח שהמודעות שלך יראו האנשים הנכונים בזמן הנכון.

אחד הגורמים הקריטיים ביותר בפרסום מוצלח בפייסבוק הוא מיקוד. אפשרויות המיקוד המתקדמות של פייסבוק מאפשרות לעסקים להגיע לקהל האידיאלי שלהם על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין, התנהגויות ועוד. חשוב להבין את נקודות הכאב ואת תחומי העניין של קהל היעד שלך כדי ליצור מודעות רלוונטיות המהדהדות איתם.

גורם קריטי נוסף להצלחת הפרסום בפייסבוק הוא קריאייטיב במודעות. הקריאייטיב של המודעה שלך צריך להיות מושך מבחינה ויזואלית, למשוך תשומת לב ולהעביר את המסר שלך ביעילות. שימוש בתמונות או סרטונים באיכות גבוהה המציגים את המוצר או השירות שלך יכול לעזור להגביר את המעורבות וההמרות.

לבסוף, מעקב אחר ביצועי המודעה שלך וביצוע התאמות לפי הצורך הוא קריטי להשגת הצלחה עם פרסום בפייסבוק. מנהל המודעות של פייסבוק מספק ניתוח מפורט ותובנות לגבי ביצועי המודעות שלך, ומאפשר לך לראות מה עובד ומה לא. נתונים אלה יכולים לעזור לך לבצע אופטימיזציה של המודעות שלך לביצועים טובים יותר, להגדיל את החזר ה-ROI שלך ובסופו של דבר להשיג את היעדים העסקיים שלך.

אינפוגרפיקה מקיפה המדגישה את מרכיבי המפתח של פרסום מוצלח בפייסבוק

"התוכן הוא המלך": 5 טיפים ליצירת קופירייטינג של מודעות בפייסבוק להמרות טובות יותר

כשזה מגיע לפרסום בפייסבוק, עותק חזק של מודעה חיוני להגברת המרות ומכירות. עותק המודעה שלך צריך להיות משכנע, אינפורמטיבי ומשכנע, ולעודד משתמשים לנקוט פעולה. להלן חמישה עצות קופירייטינג של מודעות בפייסבוק שיעזרו לך ליצור מודעות בעלות המרות גבוהות:

  • 1. הכר את הקהל שלך:
    הבנת נקודות הכאב ותחומי העניין של קהל היעד שלך יכולה לעזור לך ליצור עותק מודעה המהדהד אותם. דברו ישירות לצרכים ולרצונות שלהם, והשתמשו בשפה שהם יכולים להתייחס אליה.
  • 2. שמור את זה תמציתי:
    למודעות פייסבוק יש מקום מוגבל, לכן חיוני לשמור את עותק המודעה שלך תמציתי וענייני. ודא שהמסר שלך ברור וקל להבנה, עם קריאה חזקה לפעולה שמעודדת משתמשים לנקוט פעולה.
  • 3. השתמשו בכותרות מושכות תשומת לב:
    הכותרת שלכם היא הדבר הראשון שמשתמשים יראו כשגוללים בפיד שלהם בפייסבוק. ודא שהוא מושך תשומת לב ואינפורמטיבי, והשתמש במספרים או סטטיסטיקות כדי לעזור לו להתבלט.
  • 4. הדגש יתרונות, לא תכונות:
    במקום להתמקד בתכונות של המוצר או השירות שלך, הדגש את היתרונות שהוא מספק. הראה למשתמשים כיצד זה יכול לפתור את הבעיות שלהם או להקל על חייהם.
  • 5. בדוק ובצע אופטימיזציה:
    לבסוף, חיוני לבדוק את עותק המודעה שלך ולבצע התאמות לפי הצורך. בדיקת A/B גרסאות שונות של המודעה שלך יכולה לעזור לך לזהות מה עובד הכי טוב ולשפר את ביצועי המודעה שלך לאורך זמן.

שליטה במסחר אלקטרוני: טיפים ואסטרטגיות לפרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הוא כלי רב עוצמה עבור עסקי מסחר אלקטרוני המעוניינים להגדיל את המכירות המקוונות שלהם. עם למעלה מ-2.8 מיליארד משתמשים פעילים, פייסבוק מציעה קהל עצום לעסקים להגיע אליהם. להלן כמה טיפים ואסטרטגיות עבור עסקי מסחר אלקטרוני המעוניינים להשתלט על הפרסום בפייסבוק:

  •  השתמש במודעות מוצר דינמיות:
    מודעות מוצר דינמיות מאפשרות לך למקד מחדש משתמשים שקיימו בעבר אינטראקציה עם המוצרים שלך, ולהציג להם מודעות מותאמות אישית הכוללות את המוצרים שהם צפו או הוסיפו לעגלת הקניות שלהם. זה יכול להגדיל משמעותית את הסיכויים שלך לבצע מכירה.
  •  בצע אופטימיזציה לנייד:
    עם יותר ויותר משתמשים ניגשים לפייסבוק במכשירים הניידים שלהם, חיוני לבצע אופטימיזציה של המודעות שלך לנייד. השתמש בתמונות מושכות עין ובעותק מודעה תמציתי שקל לקרוא על מסך קטן יותר.
  •  השתמש במודעות וידאו:
    מודעות וידאו יכולות להיות דרך רבת עוצמה להציג את המוצרים שלך ולספר את סיפור המותג שלך. השתמש בווידאו באיכות גבוהה, מרתק ואינפורמטיבי, והשתמש בכתוביות או בשכבות טקסט כדי לוודא שהמסר שלך מועבר גם ללא קול.- למנף תוכן שנוצר על ידי משתמשים:
    עודדו את הלקוחות שלכם לשתף תמונות וסקירות של המוצרים שלכם במדיה החברתית, ולהשתמש בתוכן זה במודעות שלכם בפייסבוק. תוכן שנוצר על ידי משתמשים יכול להיות יעיל מאוד בבניית אמון והוכחה חברתית עם לקוחות פוטנציאליים.
  •  בדוק ובצע אופטימיזציה:
    כמו בכל צורות הפרסום, חיוני לבדוק ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך בפייסבוק ללא הרף. בדוק A/B פורמטים שונים של מודעות, אפשרויות מיקוד ועותק מודעה כדי לזהות מה הכי מתאים לעסק שלך.

ייצוג חזותי של אסטרטגיות מסחר אלקטרוני פופולריות המיושמות במודעות פייסבוק

מדידת ההצלחה שלך: עד כמה השיווק שלך בפייסבוק יעיל?

מדידת הצלחת מסעות הפרסום שלך בפייסבוק היא חיונית להבנת האפקטיביות שלהם וקבלת החלטות מונעות נתונים כדי לשפר את החזר ה-ROI שלך. להלן כמה מדדי מפתח למעקב בעת מדידת הצלחת השיווק שלך בפייסבוק:

  •  טווח הגעה והופעות:
    טווח הגעה מתייחס למספר המשתמשים הייחודיים שראו את המודעה שלך, בעוד שהופעות מתייחסות למספר הכולל של הפעמים שהמודעה שלך הוצגה. מעקב אחר מדדים אלה יכול לעזור לך להבין לכמה אנשים המודעה שלך מגיעה ובאיזו תדירות היא מוצגת.
  • שיעור קליקים (CTR):
    שיעור הקליקים מודד את אחוז המשתמשים שלחצו על המודעה שלך לאחר שראו אותה. שיעור קליקים גבוה יותר מציין שהמודעה שלך מהדהדת את קהל היעד שלך ומובילה למעורבות.
  • שיעור המרה:
    שיעור המרה מודד את אחוז המשתמשים שהשלימו פעולה רצויה, כגון ביצוע רכישה או מילוי טופס לידים, לאחר לחיצה על המודעה שלך. מדד זה חשוב במיוחד עבור עסקים בתחום המסחר האלקטרוני המבקשים להגדיל את המכירות באמצעות פרסום בפייסבוק.
  • עלות לרכישה (CPA):
    CPA מודד את העלות של רכישת לקוח חדש דרך מסע הפרסום שלך בפייסבוק. זה מחושב על ידי חלוקת העלות הכוללת של מסע הפרסום שלך במספר ההמרות. מעקב אחר המחיר לרכישה יכול לעזור לך לקבוע אם מסע הפרסום שלך רווחי ולזהות אזורים לאופטימיזציה.

אסטרטגיות פרסום בפייסבוק:

אסטרטגיה מטרה עלות מסגרת זמן
קופירייטינג של מודעות הגדל את ההמרות 100 דולר ארה"ב / 358 ₪ שבוע 1
ניצול פיקסלים עקוב אחר מעורבות והמרות 150 דולר ארה"ב / 537 ₪ 2 שבועות
חברת שיווק דיגיטלי שפר את ביצועי המודעות 250 דולר ארה"ב / 895 ₪ 1 חודש
מחקר מתחרים הישאר לפני העקומה 200 דולר ארה"ב / 716 ₪ 2 שבועות

לסיכום, פרסום בפייסבוק הוא כלי רב עוצמה לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם ולהניב המרות. על ידי ביצוע הטיפים והאסטרטגיות המתוארות במדריך האולטימטיבי הזה, עסקים יכולים לשפר את עותק המודעה שלהם, למקד את מאמצי המסחר האלקטרוני שלהם ביעילות ולמדוד במדויק את הצלחתם השיווקית. יתרה מכך, בחירה בחברת שיווק דיגיטלית בעלת מוניטין כמו Touil Digital, עריכת מחקר מתחרים מעמיק ולמידה מקמפיינים מוצלחים יבטיחו עוד יותר שעסקים ישיגו את המטרות הרצויות להם.

שיעור ההמרה

שיעור ההמרה בעצם מודד את אחוז המשתמשים שביצעו את הפעולה הרצויה לאחר לחיצה על המודעה שלך. פעולה זו יכולה להיות ביצוע רכישה, הרשמה לניוזלטר או מילוי טופס. מעקב אחר שיעור ההמרות עוזר לך להעריך את האפקטיביות של המודעה שלך בהנעת פעולות משמעותיות והשגת היעדים העסקיים שלך.

עלות להמרה (CPC):

עלות לקליק מודדת את העלות הממוצעת שאתה לוקח עבור כל המרה שנוצרת על ידי מודעות הפייסבוק שלך. זה מחושב על ידי חלוקת העלות הכוללת של המודעות שלך במספר ההמרות. ניטור העלות לקליק עוזר לך להעריך את היעילות של הוצאות המודעות שלך ולזהות הזדמנויות לאופטימיזציה של עלויות.

החזר השקעה (ROI):

החזר על הוצאות פרסום מכמת את ההכנסה שנוצרת עבור כל דולר שהוצא על פרסום. זה מחושב על ידי חלוקת ההכנסה שנוצרת מהמודעות שלך במחיר של מודעות אלו. החזר על הוצאות פרסום גבוה יותר מציין מסע פרסום רווחי יותר ועוזר לך להקצות את התקציב שלך ביעילות.

מדדי מעורבות:

מדדי מעורבות, כגון לייקים, תגובות ושיתופים, משקפים את רמת האינטראקציה והעניין שהמודעות שלך מייצרות. ניטור מדדים אלה מספק תובנות לגבי האפקטיביות של האלמנטים היצירתיים והמסרים שלך בלכידת תשומת הלב של הקהל והנעת מעורבות.

דמוגרפיה והתנהגות של קהל:

הבנת הדמוגרפיה וההתנהגות של קהל הפייסבוק שלך חיונית לשיפור אסטרטגיית המיקוד שלך. פייסבוק מספקת תובנות חשובות לגבי הגיל, המגדר, המיקום, תחומי העניין וההתנהגויות של הקהל שלך. ניתוח הנתונים האלה עוזר לך להתאים את המודעות שלך כדי להגיע לאנשים הנכונים עם המסר הנכון.

כדי למדוד ביעילות את הצלחת השיווק שלך בפייסבוק, חשוב להגדיר יעדים ברורים ולקבוע מדדי ביצועים מרכזיים (KPI) המתואמים ליעדים העסקיים שלך. עקוב ונתח באופן קבוע את המדדים שלעיל, והשתמש בתובנות שהושגו כדי לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך, לחדד את המיקוד ולשפר את ההחזר הכולל שלך על ההשקעה.

החשיבות של מחקר מתחרים בפרסום בפייסבוק

בעולם התחרותי של הפרסום בפייסבוק, עריכת מחקר מתחרים יכולה לספק תובנות חשובות ולתת לך יתרון תחרותי. הנה הסיבה שמחקר מתחרים חיוני להצלחה:

הבנת הנוף:

על ידי ניתוח מסעות הפרסום של המתחרים שלך בפייסבוק, אתה מקבל הבנה מעמיקה יותר של האסטרטגיות והטקטיקות שהם נוקטים. אתה יכול לזהות את סוגי המודעות שהם מריצים, את המסרים שהם משתמשים בהם ואת האלמנטים הקריאייטיבים שהם משלבים. ידע זה יכול לעורר רעיונות חדשים לקמפיינים שלך ולעזור לך לבדל את עצמך בשוק.

זיהוי פערים והזדמנויות:

עיון במודעות של המתחרים שלך מאפשר לך לזהות פערים בשוק או באזורים שבהם הם עלולים להפסיד. על ידי טיפול בפערים אלו או הצעת ערך ייחודית, תוכל למקם את העסק שלך כאלטרנטיבה טובה יותר ולמשוך לקוחות שאולי היו בוחרים במתחרים שלך אחרת.

למידה מהצלחות וכישלונות:

ניתוח ביצועי המודעות של המתחרים שלך יכול לספק תובנות חשובות לגבי מה עובד ומה לא בענף שלך. חפש מגמות בקמפיינים המוצלחים שלהם, כגון סוגי ההצעות, פורמטים של מודעות או אסטרטגיות מיקוד שהם משתמשים בהם. באופן דומה, למד מהכישלונות שלהם והימנע מלעשות את אותן טעויות בקמפיינים שלך.

שמירה על תחרותיות וזריזה:

נוף הפרסום הדיגיטלי מתפתח כל הזמן, והמתחרים עשויים להציג אסטרטגיות חדשות או למקד לפלחי קהל שונים. על ידי מעקב קבוע אחר הפעילויות של המתחרים שלך, אתה יכול להישאר זריז ולהתאים את גישת הפרסום שלך כדי להישאר בקדמת העקומה.

כדי לבצע מחקר מתחרים יעיל, התחל בזיהוי המתחרים העיקריים שלך בשטח הפרסום בפייסבוק. למד את המודעות, דפי הנחיתה והנוכחות שלהם במדיה החברתית. שימו לב למסרים, לאלמנטים החזותיים ולאסטרטגיות המיקוד שלהם. השתמש בכלים ובפלטפורמות המספקים תובנות לגבי ביצועי המודעות ומעורבות של מתחרים. על ידי מעקב וניתוח רציף של פעילות המתחרים שלך, תוכל לחדד את אסטרטגיית הפרסום שלך בפייסבוק ולהשיג תוצאות טובות יותר.

בחירת חברת השיווק הדיגיטלית המתאימה לצרכי הפרסום שלך בפייסבוק

בעוד שפרסום בפייסבוק ניתן לניהול עצמי, שיתוף פעולה עם חברת שיווק דיגיטלי יכול לספק מומחיות מיוחדת ולעזור לך למקסם את תוצאות הפרסום שלך. להלן מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת חברת השיווק הדיגיטלי המתאימה לצרכי הפרסום שלך בפייסבוק:

מומחיות וניסיון:

להעריך את הניסיון והרקורד של החברה בניהול קמפיינים מוצלחים של פרסום בפייסבוק. חפש מקרים או המלצות המדגימים את יכולתם לספק תוצאות עבור עסקים דומים לשלך. לחברה מנוסה תהיה הבנה עמוקה של פלטפורמת הפרסום ושיטות העבודה המומלצות של פייסבוק.

ידע בתעשייה:

שקול אם לחברת השיווק הדיגיטלי יש מומחיות בענף או בנישה הספציפית שלך. הבנת האתגרים והדינמיקה הייחודיים של התעשייה שלך יכולה לאפשר להם לפתח אסטרטגיות מותאמות שיהדהדו עם קהל היעד שלך.

שירותים מוצעים:

הערכת מגוון השירותים הניתנים על ידי החברה. מעבר לפרסום בפייסבוק, האם הם מציעים שירותים נוספים כמו פיתוח קריאייטיב של מודעות, אופטימיזציה של דפי נחיתה או אופטימיזציה של שיעורי המרות? חבילת שירותים מקיפה יכולה להבטיח גישה מגובשת ומשולבת למאמצי השיווק שלך.

תקשורת ושקיפות:

תקשורת אפקטיבית היא קריטית בעבודה עם חברת שיווק דיגיטלי. ודא שיש להם ערוצים ברורים לתקשורת, לספק עדכונים שוטפים על ביצועי מסע הפרסום, והם מגיבים לשאילתות ולחששות שלך. שקיפות בדיווח ובשיתוף מדדי מפתח חשובה גם כדי לעקוב אחר ההתקדמות וההצלחה של מסעות הפרסום שלך.

אסטרטגיות מותאמות אישית:

הימנע מחברות המציעות גישה מתאימה לכולם. חפש חברת שיווק דיגיטלית שלוקח את הזמן להבין את היעדים העסקיים הייחודיים שלך, קהל היעד והנוף התחרותי שלך. עליהם לפתח אסטרטגיות מותאמות אישית המותאמות לצרכים הספציפיים שלך ולהתאים אותן באופן קבוע על סמך נתוני ביצועים ומגמות שוק.

מבנה תמחור:

לדון במבנה התמחור ולהבין את העלויות הכרוכות בכך. חברות שיווק דיגיטלי עשויות לגבות עמלה קבועה, אחוז מהוצאות הפרסום או עמלה מבוססת ביצועים. ודא שיש לך הבנה ברורה של מודל התמחור וכל עלויות נוספות הקשורות לשירותים הניתנים.

שיתוף פעולה ושותפות:

בחרו בחברת שיווק דיגיטלית הרואה את מערכת היחסים כשותפות. הם צריכים לערב אותך בתהליך קבלת ההחלטות, לחפש את הקלט והמשוב שלך, ולהתאים את האסטרטגיות שלהם ליעדי השיווק הכוללים שלך.

על ידי שיקול דעת קפדני של גורמים אלו וביצוע מחקר מעמיק, תוכל למצוא חברת שיווק דיגיטלית שמתיישרת עם המטרות שלך ועוזרת לך להשיג הצלחה במאמצי הפרסום שלך בפייסבוק.

לסיכום, הפרסום בפייסבוק מציע הזדמנויות אדירות לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם ולהניב המרות. על ידי הבנת המרכיבים המרכזיים של פרסום מוצלח בפייסבוק, יצירת עותק מודעה משכנע, מינוף אסטרטגיות מסחר אלקטרוני, מדידת ביצועים, ביצוע מחקר מתחרים ובחירה נכונה של חברת שיווק דיגיטלית, עסקים יכולים לגלות את סוד ההצלחה בפלטפורמה. אופטימיזציה והתאמה מתמשכת על בסיס תובנות נתונים יאפשרו לעסקים למקסם את ההחזר על ההשקעה שלהם ולהשיג את יעדי השיווק שלהם.

מוכנים להקפיץ את העסק שלכם לשלב הבא? אל תשארו מאחור

TouilDigital

TouilDigital

הכירו את TouilDigital, חברה המתמחה בשיווק וקידום עסקים בדיגיטל. אנו מבינים את החשיבות של נוכחות דיגיטלית חזקה לעסקים, ואנו מחויבים לעזור ללקוחותינו להשיג בדיוק זאת באמצעות המומחיות שלנו בתחום.

צוות המומחים שלנו יעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם העסק שלך כדי לבנות אסטרטגיית שיווק 360 מותאמת אישית לצרכים ולמטרות הספציפיות של העסק שלך. אנו מתגאים במתן שירות אדיב ומקצועי, ומבטיחים שכל היבט של תהליך עיצוב ופיתוח האתר יהיה חלק וללא מתח עבור לקוחותינו.

אנו מציעים גם שירותי תחזוקה ואופטימיזציה שוטפים של האתר כדי לשמור על ביצועי האתר שלך במיטבו. אנו מבינים שהנוף הדיגיטלי מתפתח כל הזמן, ואנו מחויבים להישאר מעודכנים במגמות האחרונות ובשיטות העבודה המומלצות בשיווק דיגיטלי כדי להבטיח שהאתר שלך יישאר לפני המתחרים.

ב – TouilDigita, אנחנו נלהבים לעזור לעסקים להצליח ולגדול. צור איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על איך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלך לשגשג.

תוכן עניינים

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם: 054-2300-363

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

מוכנים להקפיץ את העסק שלכם לשלב הבא? אל תשארו מאחור

054-2300-363

השאירו פרטים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.